22 ya constituidas y 7 en proceso

Spin UP facilita la creación de 29 empresas relacionadas con la salud, la alimentación, el turismo, la educación y la Industria 4.0

El  Área Empresarial do Tambre acogió la jornada de cierre del proyecto europeo Spin UP, que continuará a partir de ahora gracias al polo Sionlla BioTech, que pretende captar empresas biotecnológicas.

 

Spin UP facilita la creación de 29 empresas relacionadas con la salud, la alimentación, el turismo, la educación y la Industria 4.0
Jornada de cierre del proyecto Spin UP en Santiago.
Jornada de cierre del proyecto Spin UP en Santiago.

El alcalde de Santiago de Compostela, Xosé A. Sánchez Bugallo, destacó que "o proxecto Sionlla BioTech é a aposta estratéxica para a nosa cidade e tamén para Galicia". El regidor añadió que “a nosa capacidade investigadora ten recoñecemento a nivel internacional, o obxectivo agora é convertela en industria, temos que dar o salto á creación de empresas; ten que ser o elemento para a dinamización da economía”. Fueron sus palabras en la jornada de cierre de Spin UP, el proyecto europeo liderazgo por Uninova y cuyo objetivo se centró en la creación de empresas a partir de la transferencia de tecnología y conocimiento. En este sentido, Xosé A. Sánchez Bugallo, subrayó que "o emprendemento debe ser a folla de ruta que ofrezamos aos nosos mozos, temos que traballar entre todos para que os licenciados e o alumnado de formación profesional aposten por pór en marcha iniciativas emprendedoras e, na medida do posible, vinculadas á biotecnoloxía".

En la jornada de cierre de Spin UP, el secretario general del área Empresarial del Tambre, Ramón Lois, puso en valor el complejo Sionlla Biotech, que será una realidad en enero de 2023:“o polo biotécnoloxico de Galicia vai ser o espazo no que as empresas que xa son unha realidade consoliden a súa proxección, atoparán os servizos necesarios para crear unha mancomunidade e, dende ahí, facer empresa para o resto do mundo”.Lois añadió que "Spin UP é a ferramenta que permitiu darlle sentido ao proxecto Sionlla Biotech, un espazo que se convertirá no catalizador do talento do sistema universitario; a idea é que os emprendedores facturen dende o minuto un e teñan apoio para xestionar os seus proxectos”.
 

Dar respuesta a los retos sociales a través de la colaboración

La consejera delegada de Uninova, Carme Casado, destacó que “Spin UP forma parte do noso compromiso de apostar pola diversificación do tecido productivo e de dar resposta aos retos sociais, como por exemplo, o turismo sostible ou a atención ao envellecemento da poboación, entre outros”.

Por su parte, el presidente de la Asociación Área Empresarial del Tambre, José Fernández Albores, hizo hincapié en que "este programa permitiu a posta en marcha de diferentes ideas empresariais e tamén iniciamos contacto con organización coas que esperamos manter colaboracións futuras”.

La jornada también contó con la intervención de la secretaria general de la Cámara de Comercio de Santiago. Rosa Mary Cardeso, para quien "Spin UP ten que servir de exemplo para mellorar a competitividade da nosa economía; temos que ser quen de seguir desenvolvemendo proxectos como este, porque son estratéxicos e contribúen a captar investimentos nacionais e estranxeiros”.

El director xeral de XesGalicia, Rubén Aguión, se refirió al proyecto Sionlla Biotech. En esta línea, afirmó que “o polo vai ser a punta de lanza para potenciar o sector biotecnolóxico de Galicia, queremos que sexa o eixo vertebrador da economía local e rexional”. Apuntó también que“dende XesGalicia imos destinar máis de 10 millóns de euros nos próximos anos para seguir apoiando o emprendemento”.

En la jornada de cierre de Spin UP también participaron Nuno Herrera, coordinador y miembro del Consejo de gestión de ANJE; y Joana Resende, de la Universidade do Porto.
 

Balance de Spin UP

Un total de 29 empresas apoyadas; ese es el balance que deja el proyecto Spin UP, 22 de ellas están ya constituidas y otras 7 están en proceso. Son ideas empresariales que están relacionadas con la alimentación, con la industria creativa, con el sector TIC, con el turismo y la salud.

El proyecto europeo también la creación de una base de datos con patentes y resultados de investigación. Por otra parte, Spin UP posibilitó la puesta en marca de una red de empresas y mentores entre Galicia y el Norte de Portugal. La continuidad de este proyecto europeo va a ser posible con la puesta en marcha del complejo de Sionlla Biotech, que captará empresas biotecnológicas.

Comentarios
Spin UP facilita la creación de 29 empresas relacionadas con la salud, la alimentación, el turismo, la educación y la Industria 4.0