Imprimir

Medio centenar de empresas participan en el XIX Foro Tecnolóxico de Emprego

Redacción Economía en Galicia | 13 de Marzo de 2019

El Foro Tecnolóxico de Emprego se celebra hasta el viernes en la Escuela de Ingeniería de Minas y Energía del campus de Vigo.
El Foro Tecnolóxico de Emprego se celebra hasta el viernes en la Escuela de Ingeniería de Minas y Energía del campus de Vigo.

Medio centenar de empresas participan hasta este viernes en la 19ª edición del Foro Tecnolóxico de Emprego, una cita organizada por el alumnado de las tres escuelas de ingeniería del campus de Vigo. 

En la edición del año pasado se recogieron alrededor de 2.500 currículums y la expectativa del equipo organizador del Foro Tecnolóxico de Emprego es superar esta cifra. El Foro ha conseguido reunir en el campus vigués a las firmas más representativas del sector tecnológico, como Nueva Pescanova, Norvento, Finsa, BorgWarner, Indra, Marine Instrument, EDF Solar, Applus+, Ernst&Young, Televés, Everis, Altia, Deloitte, Quobis o Imatias.

En esta edición participan 34 empresas con expositor propio, y a ellas se suman otras tantas en la organización de diferentes charlas, conferencias, workshops... "Ademais este ano apostamos por novas dinámicas como o Speed Recruiting ou reclutamento rápido, o último en selección de persoal, un formato no que as alumnas e alumnos dispoñen unicamente de dous minutos para falar coa empresa e, ao terminar, pasar á seguinte", explica Tomás Prado, estudiante del Grado de Ingeniería de Tecnologías de Telecomunicación y coordinador general de esta 19ª edición del Foro Tecnolóxico de Emprego.

Una defensa del perfil profesional de ingenieros

Las actividades arrancaron a primera hora de este miércoles con varias charlas formativas y al mediodía se produjo la inauguración ofical del Foro, en la que participaron el rector de la Universidad de Vigo Manuel Reigosa, y los directores de las tres escuelas de ingeniería del campus: Elena Alonso, directora de la Escuela de Ingeniería de Minas y Energía; Íñigo Cuiñas, de la EE de Telecomunicación, y Juan Pardo, de la EE Industrial, que hicieron hincapié en la importancia de este tipo de eventos, y el propio coordinador general del evento.

“Temos estudantes nosos traballando en todos os países e o que nós recibimos das empresas e institucións é que a formación é boa, que os nosos egresados dan a talla”, destacó Reigosa, quien destacó que si bien es positivo que en la carrera profesional pueda haber alguna etapa en el extranjero, hay que ir más allá. “Nós o que queremos é que a sociedade que nos soporta, e digo soporta, porque realmente cos impostos de todos é co que conseguimos isto, axude a xerar ese tecido económico e social e moi especialmente industrial”, señaló el rector, al tiempo que recalcó que en este evento se dan unas condiciones excelentes para lograr esto. “Sodes bos, estades ben preparados e ides a ser quen de facer unha carreira profesional ben distinta ao que nos queren facer crer algúns persoeiros”, destacó Reigosa que recogió así el guante lanzado por el director de la Escuela de Ingeniería de Telecomunicación, Íñigo Cuiñas, quien aprovechó su presencia en el foro para poner en valor el perfil de los ingenieros e ingenieras formados en las aulas universitarias y lamentar “o papel que están xogando nos últimos tempos algúns persoeiros que semellan queren ‘efepizar’ as enxeñarías defendendo que alguén cun ciclo formativo e pouco máis xa pode levar a cabo labores propias da enxeñaría”.  Desde su punto de vista, ?“o feito de que haxa un número crecente de empresas aquí, o feito de que os nosos alumnos de máster están practicamente todos traballando, igual ca os que aínda están co proxecto fin de grao, estanos dicindo que realmente é todo o contrario”,, destacó Cuiñas, quien recalcó la idea de que los y las ingenieras de la Universidad de Vigo son “profesionais formados e competentes e que van desenvolver un traballo cunhas altas prestacións”.

Puede ver este artículo en la siguitente dirección /articulo/empleo/medio-centenar-empresas-participan-xix-foro-tecnoloxico-emprego/20190313181256010015.html


© 2019 Economía en Galicia

Contacto: [email protected] - [email protected]  

Aviso legal