EN UN BIOTALLER ORGANIZADO POR BIOGA Y GAIN

El presidente de Markea pone en valor la importancia del marketing en las empresas de I+D

Más de medio centenar de empresas biotecnológicas y actores del sector bio gallego participaron este jueves de forma online en el Biotaller Marketing & Empresa, organizado por Bioga y la Axencia Galega de Innovación.
El presidente de Markea pone en valor la importancia del marketing en las empresas de I+D
Xosé Luis Reza (der.) en un momento del biotaller organizado por Bioga y Gain.
Xosé Luis Reza (der.) en un momento del biotaller organizado por Bioga y Gain.

Xosé Luis Reza, presidente de la Asociación Galega de Márketing (Markea) y del Clúster da Comunicación de Galicia, fue el encargado de impartir el taller, que llevaba el título " Acercando el márketing a empresas innovadora"s. “E o momento de que as empresas galegas de biotecnoloxía poñan en valor o que están facendo e o que fixeron ata o de agora”, aconsejó el experto en márketing. “A ciencia, a investigación, a innovación comenza a ter protagonismo ante a situación sanitaria derivada do covid-19”, apuntó Reza, quien a su juicio, “é o momento de que as empresas de Bioga saquen peito” y reivindiquen su relevancia ante los nuevos escenarios que dejará la pandemia del coronavirus.

El experto en márketing, que desarrolló su carrera profesional en empresas líderes como R Cable, Grupo Tecam o Fundación Semana Verde, asegura que el objetivo de toda empresa es vender y hacerlo de una manera rentable y sostenible. “Pero para conseguir este desexable obxectivo, nun mercado moi competitivo, calquera tipo de empresa debe ser capaz de xerar valor para o cliente centrándose na satisfacción das súas necesidades e nunha oferta diferenciada”. ¿Cómo se consigue esta meta? El ponente, que es también delegado en Galicia del Foro de Marcas Renombradas Españolas y socio de Iuni Consulting, explicó cómo aquí entra en juego el márketing y la respuesta que aporta porque “axuda a conectar produtos ou servizos dunha empresa cos clientes potenciais para satisfacer necesidades e obter o máximo de rentabilidade”. A su juicio, “unha empresa de I+D sen márketing é unha empresa sen timón”.

¿El marketing es también útil para una empresa que no llega al consumidor final? “É aplicable a calquera negocio ou tipo de empresa”. En su opinión, “o importante é saber a quen queremos chegar, a quen nos diriximos para cubrir unhas necesidades”. “Todos necesitamos o márketing para facer destacar o noso produto, os nosos servizos, os nosos valores”.

A las más de 50 compañías biotecnológicas que acudieron al biotaller, Xosé Luis Reza les recomendó: “Sair a vender ainda que cun novo discurso; temos que poñer en valor o que sabemos facer pero tendo en conta a nova situación dos nosos clientes presentes e futuros”. “Agora toca transmitir os valores que teñen as nosas empresas”, aseguró refiriéndose también al escenario que dibujará la covid-19. Aconsejó, en consecuencia, “coñecer ao cliente para solventar as súas necesidades”. A su juicio, “aí está a clave do éxito de calquera negocio”. También sugirió como centro de una estregia de ventas “destacar o que importa” porque “os valores dunha empresa é xa a variable fundamental para que un proxecto teña éxito e poida consolidar relacións a longo prazo”.

Comentarios
El presidente de Markea pone en valor la importancia del marketing en las empresas de I+D